welcome to love ear world

welcome to love ear world
love ear art

2012年3月3日土曜日

Datsun 810

Do you know Datsun 810?? Japanese called BlueBird. 70's japanese car!
I think that car is very rare and hard to find in Japan.
懐かしい画像です。 もうどのくらい前になりますでしょうか?
この車は私の仲間の間でずっと乗られてる車です。ちなみにこれブルーバードです。





First painted.

最初のオールペンとライン。

ホイールがかっこいいです。

2th painted . Do you understand ? change underpaint and food paint.

この画像はラインも変わりました。



Last paint!! crazy paint!! but It's love ear style!

I love this last painted. Do you think so??

そして最終系。随分と変わりましたが私個人的意見はこれが一番好きかな~

これ車でダメージペイントしてます。バイクではごく普通の事ですが、フルペイントしてさらに

ダメージさせている車は私は見た事がありません。ガンガンのってもっと雰囲気が出てくれば

もっと最高です。オーナーさん乗ってますか?(笑











1 件のコメント:

  1. So now I know a little details about Datsun - the Japanese car! :D I was thinking if I will be having my wheels painted like those cars. Hugs! :D


    Fender Flares | Bushwacker | Bestops | Auto Parts and Updates

    返信削除