welcome to love ear world

welcome to love ear world
love ear art

2012年10月6日土曜日

I'm home !

I miss blue sky.........
I have already arrived at Japan.
Jet lag is soooooo bad.....
But I had so fun days... I want to back to there........


帰ってきました。ただいまです!
時差ぼけと格闘中です。。。。。。
本当に楽しかったし、仕事的にはハードでした・・・
ですが、今回吸収した物は大きいです。
文化が始まった国でペイントをする…私にとってこんな素晴らしい事はありません。


Kiyo's....... Thank you Kiyo! That gift is my treasure!
キヨさん ナオちゃん お見送りありがとうございましたっ!

Leak....... I gonna try fix paint for it.

ガス漏れ・・・・・ ペイントの再生依頼です。
sanding !

とりあえず大幅にサンディング。


my tank !!  next project!! Every friends asked me What happen??? Why??
haha!!  I wanna try more deep Love ear art style for it.
of coruse I have to finish all paint work until Mooneyes show at December !

私のタンクはこんな状態になっております。
頭の中の理想と近づけるためにとうとう着手です!
時期が時期なのでムーンのショーで自分のブースに展示する予定です。
お楽しみに・・・・・









 
                     

0 件のコメント:

コメントを投稿