welcome to love ear world

welcome to love ear world
love ear art

2013年4月11日木曜日

paint paint paint

Done !   Whole sunset paint. and then looks old paint.
Do you like it?

完成しました。 サンセットペイント・・・ フレームは少しだけモールディングを
しました。コテコテのモールドではなく純正フレームをほぼ残したちょいモールド。
良い感じです。
さて気になるオーダーの仕方は・・・・・お任せです。
怖いですよね??でも丸投げして結構です。
お任せオーダーお待ちしております。
Done.  I did paint works for only tank. so that rear fender was old paint. 70's I think..
I had to do looks same paint for tank...but that tank has already chrome.
it was lil bit difficult. but I had to paint....

こちらもとりあえず完成です。リアフェンダーは昔のペイント。そしてこれに
合わせてタンクペイントの依頼・・・ベースはクローム・・
こんな感じになりました。再生ペイントの依頼等お待ちしております。

Do you understand that where I did paint work for tank??? of course I did base works black base paint whatever...
and then I have changed face color...  orange to blown.

インディアンのタンクもこんな感じになっています。
どうでしょうか?分かりますか?顔の色を変えました。
ちょっとしたことですが、だいぶ印象が変わります。
 

0 件のコメント:

コメントを投稿