welcome to love ear world

welcome to love ear world
love ear art

2013年12月9日月曜日

hot rod custom show

built by Crib motor cycle
built by pride rock motorcycle

I feel was like a exciting and  glad.
Thank  you so much for coming to my booth.
there were few bikes by my paint work at mooneyes show but sorry
my I phone's buttely was gone..... I didn't take a picture a lot at that time....
but you can see bikes other blogs and something hehe..... sorry.

疲れた・・・・・・ やっと色んな意味のホットロッドカスタムショーが
終わりました。そして久々のブログです。
ホットロッドカスタムショーはどうでしたか?
今年も凄い人でしたね!たくさんの人がブースに遊びに来てくれました。
ありがとうございました。そして当日お話出来なかった皆様大変申し訳
ありませんでした。
さてさて画像をドーンと貼りたい所ですが・・・・
私の携帯のバッテリーが・・・・・すみません・・・
画像があまりありません・・・・今年もたくさんのバイクのペイントを
させていただきました。もちろんブログに載せられない物も含めて・・・
とにかくありがとうございました。
今週から通常営業に戻りますのでペイントのご相談等ありましたら
お気軽にご連絡ください。宜しくお願いします。

0 件のコメント:

コメントを投稿