welcome to love ear world

welcome to love ear world
love ear art

2014年4月27日日曜日

Nagoya

I went to Joints show in Nagoya couple days ago. it was rainy days...but my friends were riding to coming to the show. I couldn't ride...so I didn't done paint works at that time. it was ok I was enjoying to meet friends.
少し日にちが戻りますが、ジョインツにいってきました。私はバイクが出来ていなかったため車・・・・・・友達はバイク・・・・完全にバイクの方が楽しい・・
やはり雨でもバイクで行きたかった・・・・
 I did paint for that last year.
built by priderock motorcycle.
プライドロックさんのブース。去年ペイントしたタンクです。
当日はお会い出来なくて申し訳ありません。
 that was rad!
built by priderock motorcycle
 これもかっこよかったですね。サバイバー臭が漂っていました。

 ummm I really like this bike. so rad. I think my best chopper in that show.
built by Hamans
これかっこ良かったですね~!やはりハマンズさんの車両はかっこいい!
おととし一度ペイントをさせていただきましたが、また機会があったらコラボしてみたいです。
Yoshiki. he has clothing shop Vise in Nagoya. I like his clothing I like his person I like his bike. If you coming to Nagoya then you guys should come his shop.
皆さんご存知VISEの宮川社長・・・・私の友達ミーヤン・・・・
彼の説明なんていりませんよね?私は彼が大好きです。彼のコダワリすべてが
彼の物すべてに反映されているのではないでしょうか。いつも楽しい時間をありがとう!また遊びましょ!

0 件のコメント:

コメントを投稿