welcome to love ear world

welcome to love ear world
love ear art

2015年9月15日火曜日

Nagoya



VISE !
went to Risky business
やっとリスキーに初めて遊びに行けました。
ダイサクくんまた行きマース!
I'm not sure What was he doing....
TGさん何やってんだろ・・・
Pride Rock motorcycle.
プライドロックさんにも行かせていただきました。
Hi Babe!  Long time no see
久々にこの子に会いました。
hang out with my friends.
関東組みと日曜日に合流。
yep  yamachan!  this is chickin wing but its so special one. if you come to here
you should try to eat that. 100%  lose your mind! haha
バイスクルーとお約束の山ちゃん宴会。
hang out with Vise crew and yokohama friends.
これまたお約束のジュースジャンケン・・・・
I had ate that first time .... its kind a fried pork but spice is so different.
that was so good....
みそかつ・・・・半端ないです・・・すげーうまかった・・・・

Yoshiki who has VISE clothing   he is one of my favorite friend. he is funny guy and so good guy.
also he has so strong mind of motorcycle. I'm look forward to see what he does coming  next.
ミスターバイスことミーやん。私のお気に入りの友達です。
今回はいろいろとありがとう!
coming back to Yokohama.....
横浜に戻ります・・・・・なんでタケがいるんだ・・・・・
今度は横浜までお迎え待ってます。

I went to Nagoya yesterday for to see my friends. It was great hang out time at there. Thank you all Nagoya friends so much for care and kind to me .
さて今回の目的はバイス主催のイベントに参加する為に。私は1人前日入りしてノンビリ友達と過ごしました。イベントの模様はバイスのブログ等で沢山アップ
されると思いますので、是非そちらで…。バイスの皆様本当にありがとうございました。またふらっと遊びにいきます。














0 件のコメント:

コメントを投稿