welcome to love ear world

welcome to love ear world
love ear art

2012年5月8日火曜日

For Born free4 !!

Mike Davis sent me this tank. Yes for Paint contest at Born free 4.
I think  It will be most FaR oUt painted tank!!!!  maybe...........
I hope that a lot of people will known me by this tank at Born free4. I hope......
Now !!!!    this paint project is start !!!!

とうとうタンクが届きました。 そして出場ペインターもどうやら決まったようです。
皆、アメリカで今をときめくペインターばかりです。
なんの事だかさっぱりですよね???
今度6月30日にアメリカで開催されるチョッパーのイベントBORN FREE 4
もちろん私などが説明しなくても有名なイベント。
日本でいうホットロッドカスタムショーのアウトドアイベント見たいな感じかな???
そのイベントで今回 初開催されるペイントコンテストに出場する事になりました。
ホットロッドのペイントコンテストとは違い、たった7人のペインターだけが競い合う、
私にしたらとんでもなく恐縮なコンテストです。 
とりあえず自分らしいペイントが出来たらと思いますっ!


1 件のコメント:

  1. I am sure you are so much looking forward for June 30. That event will be spectacular of course. :D


    Fender Flares | Bushwacker | Auto Parts and Updates

    返信削除