welcome to love ear world

welcome to love ear world
love ear art

2015年6月23日火曜日

Stoked

I was coming to the show of Butch Walker in Hollywood. It was so good time and good music he played. Thank you for invited me !
タンクのペイントなどさせてもらってるブッチウォーカーのライブに行ってきました。実はこのライブに行く事も今回の目的の1つで、なんとか全米ツアーの最終日に行ける事になりじっくり彼の音楽を楽しんできました。
Just stoked! They were selling my design posters at show! Thanks!
そして何と言っても嬉しかったのは私のデザインしたポスターが会場で売ってる事でした。私の長年の夢が叶った瞬間です。

0 件のコメント:

コメントを投稿