welcome to love ear world

welcome to love ear world
love ear art

2016年2月19日金曜日

BornFree and Stance socks

Yes!!! So stoked!!! I got news of BornFree and Stance socks art Promo from BornFree....... I got win!!!! Yes!
They gonna use this my design for BornFree socks this year. 
I'm so exciting and so glad! 
Thank you so much !
Can't wait to see and get my design's!!!

さて画像のソックスデザイン…
今年のボーンフリーとスタンスソックスのコラボに使われる事になりました!ボーンフリーの会場だけで買える
限定のソックスです。
今回はソックスデザインコンテストという初めての試みだったこの企画、
私も普通にエントリーしました。
もちろん日頃 アメリカ 日本のスタンスソックスからはお世話になっている私ですが、しれ〜っと何も言わずエントリーしたので、私のデザインが選ばれて正直嬉しいです、アメリカのスタンスソックスの人たちも驚いていました。笑
今年のボーンフリーに来られる方は是非購入してみて下さいね!
よろしくお願いします。

0 件のコメント:

コメントを投稿