welcome to love ear world

welcome to love ear world
love ear art

2016年5月7日土曜日

Few weeks ago

few weeks ago. 
I was doing for  Kiyo's born free bike at his garage. 
ちょい前の話に戻りましょう!
こんな感じでフレークの上に模様をペイントしていきました。もちろんいつもの様に行き当たりバッタリのアドリブです。

I found sooo good paint booth ever...
Just parking place paint... 
とても快適なペイントブース…。
どんな所でもペイント出来る…
アメリカでの最低条件です。笑


Almost done without polishing. 
Colors are so weird but I love those base colors. It's so difficult to show you guys those colors in picture of website. 
Please come by Kiyo's place in invite builder area for to see that in person. 
こんな感じでポリッシュ以外は完成です。ポリッシュはまた来月アメリカに行った時にします。良い感じにオールドスクールなフレークペイントになりましたが、ベースペイントはかなり面白いものになったんですが、画像だと全くつたわらない…。実物を見る機会がありましたら、是非実物を見てください!


0 件のコメント:

コメントを投稿