welcome to love ear world

welcome to love ear world
love ear art

2013年10月28日月曜日

Paint for Skull




There was art show at long each last Friday. I couldn't go there but I put my stuff in art show. I really wanted go but I had to back to Japan....

先週の金曜日はロングビーチでアートショーが開催されました。
もちろん私は日本に帰ってきていますが、作品の展示だけしてきました。

































Paint for skull.
私の作品はこんな感じです。
いかがでしょうか?
私はペイントしながら私の頭蓋骨がこんな感じだといいなと真剣に思っていました。

0 件のコメント:

コメントを投稿