welcome to love ear world

welcome to love ear world
love ear art

2013年12月25日水曜日

helmet


Done . I did 70's style paint on white pearl base paint. I think the most sickness helmet ever.  it's 70's original helmet. crazy!!

完成そして発送。 かなりクレイジーなヘルメット・・・・
もちろん70年代オリジナルです。私はペイントだけをしました。
う~ん・・・・・素晴らしい・・・・・
こういうものに弱いんですよね~私は・・・・

0 件のコメント:

コメントを投稿