welcome to love ear world

welcome to love ear world
love ear art

2016年9月12日月曜日

New wave


Last month I did it crazy things for my customer. 
She was asking me "Hey Gen Could you draw world wrestling things? I'm crazy huge world wrestling fan. Please do it for my new chopper project !!! I said o ok...
Also she took so many magazines CDs and more for me to use ideas... 
It was so difficult paint order. But when I was painting base colors I got so many ideas in my brain. These are not bad right ? Of course these are one my favorite paint works for sure ! 
とてつもなくインパクト大のペイントをご紹介します…。
オーナーは大のプロレスファン…
ゲンさんプロレスのペイント出来ないでしょうか?彼女の一言から始まったこのプロジェクト…。最初はどうなるんだろうと不安はありましたが、
ベースカラーをペイントしていくうちにどんどんアイデアが出てくる…
気付いたらオーナー以上に楽しんでしまいました。笑。
オーダー内容はプロレス…あとは
お任せ…笑。でもいい感じになりました。
まだオーナーはこれからシートを作ったり、マフラーやったりとコツコツ完成に向けて頑張るそうです。
最終的な完成を本当に楽しみにしていますよ!
ペイント前
ペイント後 







0 件のコメント:

コメントを投稿